Kućni red
Cijenjene goste molimo da pažljivo pročitaju Biforin kućni red i pridržavaju ga se tijekom čitavog boravka u apartmanu.
Ova pravila služe definiranju međusobnog odnosa, odnosno odgovornosti i prava davatelja usluga (u daljnjem tekstu najmodavac) te kupca (u daljnjem tekstu gost).
Prava i odgovornosti gosta
Članak 1.
Gost ima pravo:
Koristiti se apartmanom u svako doba dana i noći, svim uređajima i prostorijama koje su mu na raspolaganju, a prema u ugovoru navedenim i važećim propisima.
Članak 2.
Gost ne smije:
- Donositi lako zapaljive ili eksplozivne materijale, oružje, narkotike i materijale (predmete) s jakim ili neugodnim mirisima.
- Pušiti u apartmanu.
- Unositi domaće i/ili divlje životinje u apartman.
- Dovoditi ljude koji nisu registrirani kao gosti u apartman, niti im dozvoliti da prenoće u apartmanu.
- Ostaviti kućanske aparate, poput klima uređaja, ali i ostalih uređaja, da rade pri izlasku iz apartmana. Također, pri odlasku treba zatvoriti prozore i vrata te ugasiti klima uređaj.
- Uzeti bilo kakve predmeta, inventar i/ili uređaje iz apartmana.
- Razmještati namještaj po apartmanu.
- Remetiti mir od 22 h - 8 h galamom, korištenjem radija, TV-a ili drugih uređaja, kao i glazbenih instrumenata.
Članak 3.
Gost je dužan:
- Prijaviti se nakon 17 h na dan dolaska.
- Pridržavati se kućnog reda i koristiti apartman s njegovim sastavnim dijelovima, inventarom i instalacijama s dužnom pažnjom.
- Održavati apartman i vanjske dijelove koji su sastavni dio apartmana čistim. Najmodavac nije dužan održavati apartman tijekom sedmodnevnog boravka gosta u apartmanu.
- Voditi brigu o ključu apartmana. U slučaju gubitka istog, gost je dužan platiti naknadu od 50 €.
- Isključiti električne uređaje, zatvoriti slavine i ugasiti klima uređaj kada nije u apartmanu. Također, sva vrata i prozori moraju biti zatvoreni prije uključivanja i korištenja klima uređaja.
- Na početku boravka, gost je dužan platiti polog od 450 € u slučaju štete uzrokovane nepažnjom gosta. U slučaju da je sve u redu, iznos se vraća gostu pri odlasku, a najkasnije tri tjedna nakon završetka najma (ako je uplaćen pri rezervaciji putem bankovne uplate).
- Prije odlaska platiti za usluge, odnosno pokazati potvrdu o uplati.
- Na dan odlaska, gost je dužan napustiti prostorije do 10:00 h. U slučaju boravka u apartmanu nakon 10:00 h gost će bezuvjetno biti terećen za dodatni dan bez mogućnosti daljnjeg boravka u smještajnoj jedinici.
- Iznijeti smeće pri odlasku.
- Ostaviti prljave ručnike i posteljinu u kupaonici na dan odlaska.
- Nazvati najmodavca kako bi zajedno obišli i pregledali apartman prije odlaska gosta. Za sva neprijavljena oštećenja u apartmanu gost će odgovarati pred zakonom.
- Platiti za sve usluge koje nisu uključene u cijenu i nadoknaditi svu eventualnu štetu prouzrokovanu u apartmanu.
Prava i odgovornosti najmodavca
Članak 4.
Najmodavac ima pravo:
- Odustati od pružanja usluge najma gostu čije ponašanje remeti mir i tišinu.
- Pitati gosta za novčanu nadoknadu ako se namjerno ili zanemarivanjem izgubi i/ili nanese šteta inventaru apartmana, instalacijama ili namještaju.
Članak 5.
Najmodavac je dužan:
- Osigurati mir i tišinu, te omogućiti gostu što ugodniji boravak u apartmanu.
- U slučaju dužeg boravka gostiju promijeniti ručnike i plahte svakih 7 dana.
- Dati ili poslati gostu pronađene i/ili zaboravljene stvari. Ako to nije moguće, najmodavac je obvezan zadržati te stvari najmanje šest mjeseci, a zatim djelovati u skladu s propisima.
- Nadoknaditi štete uzrokovane zanemarivanjem ovog kućnog reda od strane najmodavca ili bilo koje druge osobe koja snosi odgovornosti najmodavca.
Pri početku korištenja smještaja pretpostavlja se da je gost upoznat s kućnim redom i da je on/a pristao na sve naglašene uvjete.
Svi prigovori razmatrat će se isključivo ako se iznesu u vrijeme boravka gosta. Naknadne reklamacije neće se uvažiti.
Ako gost ne prihvaća ove uvjete, dužan je napustiti smještaj.
